ZAPYTANIE OFERTOWE – Pełnienie funkcji psychologa w Środowiskowym Domu Samopomocy w Łoniowie w ramach umowy/umowy zlecenie

Łoniów dnia  20.01.2022 r.

 

  ZAPYTANIE OFERTOWE  

 

  1. Nazwa oraz adres zamawiającego.

 

Zamawiający:          Ośrodek Pomocy Społecznej w Łoniowie

Łoniów 56, 27-670 Łoniów

tel. 15 866 91 25

e-mail: ops@loniow.pl

 

                   

 

  1. Tryb udzielania zamówienia

 

Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego zapytania o cenę (zgodnie
z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych Ministra Rozwoju w zakresie
kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.)

 

Przy sporządzaniu niniejszego zapytania Zamawiający pomocniczo posługiwał się zapisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”].

 

  • Przedmiot zamówienia:

 

Pełnienie funkcji psychologa w Środowiskowym Domu Samopomocy w Łoniowie w ramach umowy/umowy zlecenie

 

Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn. „Społeczeństwo bez barier – usługi społeczne dla powiatu sandomierskiego” Działanie: RPSW.09.02.01-26-0003/19-00, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego.

  1. Szczegółowy opis zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji psychologa w Środowiskowym Domu Samopomocy w Łoniowie w okresie od 31.01.2022 r. do 30.06.2023 r.
  2. Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie.
  3.  Wykonawca zrealizuje 337 godzin (średnio 20h miesięcznie)w okresie od 31.01.2022 r.             do 30.06.2023 r..
  4. Przewidywany zakres obowiązków i czynności będzie obejmował m.in.:
  • poznanie uczestników pod kątem rodzaju schorzenia i stopnia zaburzeń osobowości,  w tym prowadzenie badań psychologicznych,
  • współpraca z osobami prowadzącymi terapię zajęciową,
  • bezpośrednie rozmowy z uczestnikami w sprawach trudności emocjonalnych i kontroli relacji między nimi,
  • interwencja w sytuacjach konfliktowych,
  • prowadzenie badań psychologicznych z wykorzystaniem testów, uaktualniających dane dotyczące sprawności intelektualnej uczestników,
  • prowadzenie zajęć terapeutycznych, indywidualnych i grupowych,
  • prowadzenie dokumentacji psychologicznej uczestników,
  • wskazywanie możliwości poznawczych i rozwojowych podopiecznych oraz ich potrzeb,
  • konsultowanie własnych diagnoz i spostrzeżeń ze specjalistami z zakresu psychiatrii, neurologii, rehabilitacji, pedagogiki i innych dziedzin w zależności od potrzeb podopiecznych,
  • proponowanie form oddziaływań wychowawczych i terapeutycznych personelowi
    w odniesieniu do poszczególnych podopiecznych,
  • stałe czuwanie nad respektowaniem potrzeb emocjonalnych, społecznych
    i poznawczych wszystkich podopiecznych przez personel opiekuńczy i terapeutyczny,
  • eksponowanie sposobów i form postępowania terapeutycznego w odniesieniu do indywidualnych potrzeb i możliwości podopiecznych.

 

  1. Zamawiający informuje, że zgodnie z zawarta umową o dofinansowanie w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotowi Ekonomii Społecznej (PES).                   W  przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację  zamówienia przez PES lub niezłożenia ofert  przez PES będą rozpatrywane   oferty innych podmiotów.

 

  1. Warunki realizacji zamówienia:

 

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące kryteria:

  1. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym,

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  1. Posiadają niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia doświadczenie i wykształcenie, tj.:
  1. co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologia;
  2. doświadczenie zawodowe w obszarze świadczenia porad psychologicznych dla osób  z zaburzeniami psychicznymi (minimum 10 miesięcy).
  1. Do oferty należy dołączyć życiorys zawodowy osoby realizującej zamówienie (według własnego wzoru)         

 

  1. Oznaczenie wg wspólnego słownika kodów CPV:

 

85121270-6 – Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

 

  1. Termin realizacji zamówienia: 

 

            Od  dnia podpisania umowy  do 30 czerwca 2023 r.

 

  1. Opis przygotowania oferty:

 

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta Wykonawcy winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  3. Ofertę należy sporządzić według formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego  zaproszenia.
  4. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie i opatrzone własnoręcznym podpisem osoby podpisującej ofertę.

     Oferta nie odpowiadająca warunkom w zapytaniu ofertowym nie zostanie rozpatrzona.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia, do dnia 27.01.2021 r. do godz. 15:00, w wybranej przez siebie formie za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres ops@loniow.pl lub przesłana pocztą/kurierem lub dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej,    27-670 Łoniów 56

W temacie e-mail lub na kopercie Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia oznakowania          o następującej treści: Pełnienie funkcji psychologa w Środowiskowym Domu Samopomocy          w Łoniowie w ramach umowy/umowy zlecenie”.

  1. Kryteria oceny oferty

 

Zamawiający dokona wyboru wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.

 

  • Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty

 

  1. 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1) oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu.

  • oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

3) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte postępowaniu kryterium najniższej ceny.

 

  • Zawiadomienie o wyborze oferty

 

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania.

 

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego
    bez podania uzasadnienia.

 

  1. Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie:

Jolanta Grudzień – tel. 15 866 91 25

e-mail: ops@loniow.pl

 

 

  • Klauzula informacyjna dotycząca RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OPS Łoniów, Łoniów 56,
    27-670 Łoniów
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29             stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843); 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania      tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
                z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania             określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu  przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać  integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty – POBIERZ

 

oferta20012022

 

zapo20012022
Wielkość czcionki
Kontrast