Łoniów dnia 20.01.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Nazwa oraz adres zamawiającego.
Zamawiający: | Ośrodek Pomocy Społecznej w Łoniowie
Łoniów 56, 27-670 Łoniów tel. 15 866 91 25 e-mail: ops@loniow.pl
|
- Tryb udzielania zamówienia
Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego zapytania o cenę (zgodnie
z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych Ministra Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.)
Przy sporządzaniu niniejszego zapytania Zamawiający pomocniczo posługiwał się zapisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”].
- Przedmiot zamówienia:
Pełnienie funkcji psychologa w Środowiskowym Domu Samopomocy w Łoniowie w ramach umowy/umowy zlecenie
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn. „Społeczeństwo bez barier – usługi społeczne dla powiatu sandomierskiego” Działanie: RPSW.09.02.01-26-0003/19-00, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Szczegółowy opis zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji psychologa w Środowiskowym Domu Samopomocy w Łoniowie w okresie od 31.01.2022 r. do 30.06.2023 r.
- Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie.
- Wykonawca zrealizuje 337 godzin (średnio 20h miesięcznie)w okresie od 31.01.2022 r. do 30.06.2023 r..
- Przewidywany zakres obowiązków i czynności będzie obejmował m.in.:
- poznanie uczestników pod kątem rodzaju schorzenia i stopnia zaburzeń osobowości, w tym prowadzenie badań psychologicznych,
- współpraca z osobami prowadzącymi terapię zajęciową,
- bezpośrednie rozmowy z uczestnikami w sprawach trudności emocjonalnych i kontroli relacji między nimi,
- interwencja w sytuacjach konfliktowych,
- prowadzenie badań psychologicznych z wykorzystaniem testów, uaktualniających dane dotyczące sprawności intelektualnej uczestników,
- prowadzenie zajęć terapeutycznych, indywidualnych i grupowych,
- prowadzenie dokumentacji psychologicznej uczestników,
- wskazywanie możliwości poznawczych i rozwojowych podopiecznych oraz ich potrzeb,
- konsultowanie własnych diagnoz i spostrzeżeń ze specjalistami z zakresu psychiatrii, neurologii, rehabilitacji, pedagogiki i innych dziedzin w zależności od potrzeb podopiecznych,
- proponowanie form oddziaływań wychowawczych i terapeutycznych personelowi
w odniesieniu do poszczególnych podopiecznych, - stałe czuwanie nad respektowaniem potrzeb emocjonalnych, społecznych
i poznawczych wszystkich podopiecznych przez personel opiekuńczy i terapeutyczny, - eksponowanie sposobów i form postępowania terapeutycznego w odniesieniu do indywidualnych potrzeb i możliwości podopiecznych.
- Zamawiający informuje, że zgodnie z zawarta umową o dofinansowanie w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotowi Ekonomii Społecznej (PES). W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez PES lub niezłożenia ofert przez PES będą rozpatrywane oferty innych podmiotów.
- Warunki realizacji zamówienia:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące kryteria:
- Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym,
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Posiadają niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia doświadczenie i wykształcenie, tj.:
- co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologia;
- doświadczenie zawodowe w obszarze świadczenia porad psychologicznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (minimum 10 miesięcy).
- Do oferty należy dołączyć życiorys zawodowy osoby realizującej zamówienie (według własnego wzoru)
- Oznaczenie wg wspólnego słownika kodów CPV:
85121270-6 – Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
- Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2023 r.
- Opis przygotowania oferty:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta Wykonawcy winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Ofertę należy sporządzić według formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie i opatrzone własnoręcznym podpisem osoby podpisującej ofertę.
Oferta nie odpowiadająca warunkom w zapytaniu ofertowym nie zostanie rozpatrzona.
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia, do dnia 27.01.2021 r. do godz. 15:00, w wybranej przez siebie formie za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres ops@loniow.pl lub przesłana pocztą/kurierem lub dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, 27-670 Łoniów 56
W temacie e-mail lub na kopercie Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia oznakowania o następującej treści: „Pełnienie funkcji psychologa w Środowiskowym Domu Samopomocy w Łoniowie w ramach umowy/umowy zlecenie”.
- Kryteria oceny oferty
Zamawiający dokona wyboru wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.
- Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty
- 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu.
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
3) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte postępowaniu kryterium najniższej ceny.
- Zawiadomienie o wyborze oferty
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego
bez podania uzasadnienia.
- Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie:
Jolanta Grudzień – tel. 15 866 91 25
e-mail: ops@loniow.pl
- Klauzula informacyjna dotycząca RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OPS Łoniów, Łoniów 56,
27-670 Łoniów - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843);
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
oferta20012022
zapo20012022