Łoniów 01.12.2021
Zapytanie ofertowe na zakup wyposażenia – mebli biurowych do ŚDS na potrzeby realizacji Projektu pn. „Społeczeństwo bez Barier – Usługi Społeczne dla Powiatu Sandomierskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Łoniowie
Łoniów 56, 27 – 670 Łoniów
- Przedmiot zamówienia:
Wymagania dotyczące mebli zostały określone w szczegółowym poniższym opisie przedmiotu zamówienia:
- 2 szt. x krzesło biurowe, metalowa płoza – kolor chrom, tapicerka skaj – kolor czarny, tapicerowane podłokietniki;
- 1 szt. x ubraniowa z drążkiem, wymiary 182 cm x 55 cm x 38 cm, kolor grusza;
- 1 szt. x biurko kątowe lewe, wymiary 160 cm x 140, kolor grusza;
- 1 szt. x fotel tapicerowany skórą naturalną w kolorze czarnym, pięcioramienna podstawa, płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego;
- 1 szt. x szafa aktowa zamykana z półkami, wymiary 182 cm x 80 cm x 38 cm, kolor grusza
- 1 szt. x szafa/regał półkami – 3 odkryte, wymiary 182 cm x 80 cm x 38 cm, kolor grusza
- 1 szt. x kontener do biurka na kółkach, jedna szuflada, zamykana półka, wymiary 56 cm x 40 cm x 45 cm, kolor grusza
- 1 szt. x stolik kawowy, wymiary 70 cm x 70 cm x 60 cm, kolor grusza
- Termin realizacji
Grudzień 2021/Styczeń 2022
- Gwarancja i serwis
1) Dostawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji lub rękojmi na meble na okres min. 24 miesiące od daty dostawy.
- Miejsce dostawy
Ośrodek Pomocy Społecznej w Łoniowie
Łoniów 120, 27 – 670 Łoniów
- Kryterium wyboru oferty
Cena – Zamawiający wybierze ofertę z najniższą oferowaną ceną.
- Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać do dnia 08.12.2021 r. do godz. 10:00, w wybranej przez siebie formie za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres ops@loniow.pl lub przesłana pocztą/kurierem lub dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, Łoniów 56, 27-670 Łoniów. W temacie e-mail lub na kopercie Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia oznakowania o następującej treści: „Oferta cenowa – meble biurowe”.
- Dodatkowe informacje
1.) Zamawiający informuje, że zgodnie z zawarta umową o dofinansowanie w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotowi Ekonomii Społecznej (PES). W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez PES lub niezłożenia ofert przez PES będą rozpatrywane oferty innych podmiotów.
2)Wszystkie oferowane meble i wyposażenie powinny być nowe, nieuszkodzone, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, dostarczone kompletne i w całości.
3)Dostawa obejmuje transport oraz wniesienie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
- Osoba uprawniona do kontaktu
Natalia Nieradka, tel. 15 866 91 25
zap01122022