Zapytanie ofertowe na zakup wyposażenia – mebli biurowych  do  ŚDS  na potrzeby realizacji Projektu  pn. „Społeczeństwo bez Barier – Usługi Społeczne dla Powiatu Sandomierskiego”

Łoniów 01.12.2021

Zapytanie ofertowe na zakup wyposażenia – mebli biurowych  do  ŚDS  na potrzeby realizacji Projektu  pn. „Społeczeństwo bez Barier – Usługi Społeczne dla Powiatu Sandomierskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

  1. Zamawiający:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Łoniowie

Łoniów 56, 27 – 670 Łoniów

  1. Przedmiot zamówienia:

Wymagania dotyczące mebli zostały określone w szczegółowym poniższym opisie przedmiotu zamówienia:

  • 2 szt. x krzesło biurowe, metalowa płoza – kolor chrom, tapicerka skaj – kolor czarny, tapicerowane podłokietniki;
  • 1 szt. x ubraniowa z drążkiem, wymiary 182 cm x 55 cm x 38 cm, kolor grusza;
  • 1 szt. x biurko kątowe lewe, wymiary 160 cm x 140, kolor grusza;
  • 1 szt. x fotel tapicerowany skórą naturalną w kolorze czarnym, pięcioramienna podstawa, płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego;
  • 1 szt. x szafa aktowa zamykana z półkami, wymiary 182 cm x 80 cm x 38 cm, kolor grusza
  • 1 szt. x szafa/regał półkami – 3 odkryte,  wymiary 182 cm x 80 cm x 38 cm, kolor  grusza
  • 1 szt. x kontener do biurka na kółkach, jedna szuflada, zamykana półka, wymiary 56 cm x 40 cm x 45 cm, kolor grusza
  • 1 szt. x stolik kawowy, wymiary 70 cm x 70 cm x 60 cm, kolor grusza
  1. Termin realizacji

Grudzień 2021/Styczeń  2022

  1. Gwarancja i serwis

1) Dostawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji lub rękojmi na meble na okres min. 24 miesiące od daty dostawy.

  1. Miejsce dostawy

Ośrodek Pomocy Społecznej w Łoniowie

Łoniów 120, 27 – 670 Łoniów

  1. Kryterium wyboru oferty

Cena – Zamawiający wybierze ofertę z najniższą oferowaną ceną.

  1. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać do dnia   08.12.2021 r. do godz. 10:00, w wybranej przez siebie formie za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres ops@loniow.pl  lub przesłana pocztą/kurierem lub dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, Łoniów 56, 27-670 Łoniów. W temacie e-mail lub na kopercie Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia oznakowania o następującej treści: „Oferta cenowa – meble biurowe”.

  1. Dodatkowe informacje

1.) Zamawiający informuje, że zgodnie  z zawarta umową o dofinansowanie w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotowi Ekonomii Społecznej (PES). W  przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację  zamówienia przez PES lub niezłożenia ofert  przez PES będą rozpatrywane   oferty innych podmiotów.

2)Wszystkie oferowane meble i wyposażenie powinny być nowe, nieuszkodzone, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, dostarczone kompletne i w całości.

3)Dostawa obejmuje transport oraz wniesienie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.

  1. Osoba uprawniona do kontaktu

Natalia Nieradka, tel. 15 866 91 25

zap01122022

 

 

Wielkość czcionki
Kontrast