Zaproszenie do składania ofert na zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby realizacji Projektu pn. „Społeczeństwo bez Barier – Usługi Społeczne dla Powiatu Sandomierskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Zaproszenie do składania ofert na zakup i dostawę urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby realizacji Projektu pn. „Społeczeństwo bez Barier – Usługi Społeczne dla Powiatu Sandomierskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

  

  1. Zamawiający:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Łoniowie

Łoniów 56, 27 – 670 Łoniów

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.

 

  1. Urządzenie wielofunkcyjne x 1 szt. – funkcje – drukarka, kopiarka, skaner; format – min. A3, A4; druk w kolorze – nie; pamięć zainstalowana – 512 MB; obsługiwane systemy operacyjne – Windows; WiFi- tak; rozdzielczość druku – 1200 x 1200 dpi; prędkość kopiowania 24 kopie/min; prędkość skanowania do 33 obrazów/min; złącze USB 2.0; wydajność min. 6000 stron;
  2. Termin realizacji

Maj  2023 

  1. Gwarancja i serwis
  • Dostawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji lub rękojmi na sprzęt, w tym wszystkie jego podzespoły na okres min. 24 miesiące od daty zakupu.
  • Naprawa sprzętu będzie się odbywała w siedzibie Zamawiającego przez Producenta sprzętu lub Dostawcę, chyba że usunięcie wad w ten sposób nie będzie możliwe.
  • Jeśli naprawa w siedzibie Zamawiającego nie będzie możliwa, Dostawca odbierze sprzęt i dostarczy go do miejsca naprawy, koszty transportu pokrywa Dostawca lub Producent sprzętu.
  • Termin wykonania naprawy – następny dzień roboczy po otrzymaniu zgłoszenia.
  1. Miejsce dostawy

Środowiskowy Dom Samopomocy  w Łoniowie

            Łoniów 120, 27 – 670 Łoniów

  1. Kryterium wyboru oferty

            Cena – Zamawiający wybierze ofertę z najniższą oferowaną ceną brutto.

  1. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać do dnia 28.04.2023 r. do godz. 12.00, w wybranej przez siebie formie za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres ops@loniow.pl lub przesłana pocztą/kurierem lub dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, Łoniów 56, 27-670 Łoniów. W temacie e-mail lub na kopercie Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia oznakowania o następującej treści: „Oferta cenowa –  sprzęt komputerowy”.    

  1. Dodatkowe informacje

1) Zamawiający informuje, że zgodnie  z zawarta umową o dofinansowanie w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotowi Ekonomii Społecznej (PES). W  przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację  zamówienia przez PES lub niezłożenia ofert  przez PES będą rozpatrywane   oferty innych podmiotów.

      2) Dostawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy.

      3) Dostawca musi:

– posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

– posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

– znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.     

  1. Osoba uprawniona do kontaktu

            Natalia Nieradka, tel. 15 866 91 25

21.04.2023
Wielkość czcionki
Kontrast